De zon die niet kwam

28 juli 2017 - Eberfing, Duitsland

Gistererenavond vertelde de Duitse Gerrit Hiemstra dat het droog en mooi weer zou worden. Het programma was nog niet afgelopen en het begon weer te regenen. Ik ben blij dat de nachten lang duren zodat het nog lang duurt voordat ik weg moet. In de ochtend was het inderdaad droog maar daar was ook alles mee gezegd. Het eerste deel van de tocht van vandaag ging voornamelijke door akkerbouw gebieden en vanaf Augsburg heb ik de Ammer gevolgd. Tegen het einde van de dag begon het toch weer te regenen. Morgen wordt het 30 graden zei de Duitse Gerrit dus als dat niet zo kan hij een ander baan gaan zoeken.

1. Kristel:
    28 juli 2017
    Knap van je. Petje af, dat je doorzet ondanks het slechte weer. Maar na regen komt zonneschijn. Mocht je van de directie niet een dagje met de trein!!!!.
    Leuk om je zo te kunnen volgen. Zet hem op
  2. Irma en Tony:
    28 juli 2017
    Tsjonge Arnold, je treft het wel zeg..... gatsie wat een weer.
    Weer on line geeft goede berichten voor jouw gebied. De zon gaat echt een keer schijnen!
  3. Eugène Eyssen:
    28 juli 2017
    Het lijkt een beetje op de nederlandse politiek; eerst het zuur en dan het zoet! Moge het deze keer waar zijn.
    En dan, Arnold; veel zaligheid op de fiets door een zonnige wereld. Hier en daar en nu en dan even met een glimlach rustig zwaaien. En hup: de vaart erin.
    Veel plezier bij een goede zit!!!!!
  4. Arineke:
    28 juli 2017
    Goed hoor Arnold dat je door zet!! Langzamerhand kom je in het mooier weer-gebied, volgens mij.
  5. Gerard en Marjon:
    28 juli 2017
    Hoi Arnold 1 week onderweg naar Rome, wat jammer dat de ochtend niet start met zonneschijn. Stoer om dan toch op de fiets te stappen, en hoe leuk om dan mensen te ontmoeten. Wij vinden het leuk om dagelijks je verhaal te lezen, zo reizen wij een beetje met je mee. Succes de komende dagen!
  6. Dorine:
    28 juli 2017
    Wow Arnold, je hebt inmiddels behoorlijk wat kilometertjes in de regen afgelegd. Knap hoor, dat je doorzet. We gaan duimen voor mooi weer . Eenmaal in Rome kijk je hier straks met veel voldoening op terug. Succes voor morgen en de komende dagen!
  7. Margareth:
    28 juli 2017
    Volhouden Nollie. Dat kan jij! Geniet van al het moois om je heen en tsja die regen....Tom zou zeggen: je kunt niet altijd zes gooien! En doorrrr....
  8. Jacqueline:
    29 juli 2017
    Hey Nol,
    Weer goed bezig, weer of geen weer, maakt jou niks uit!!
    Laat die weerman maar voorspellen, maar luister naar mij, je rijdt de zon tegemoet.
    Zet hem op
    Gr jacq