Zaterdag 22 juli

22 juli 2017 - Düren, Duitsland

De wekker liep af om zeven uur gelijk aan een normale werkdag en ik had nog wel vakantie en daarbij het was ook nog zaterdag.  Toch maar opgestaan want ik wilde om acht uur vertrekken. De route van vandaag zou voornamelijk langs de Rur gaan, de paden van grind en af en toe van zand met wat kuilen en bobbels, prima om te fietsen. Het was gelukkig droog en zonnig weer als het regent wordt het er niet schoner op.Na 100 km besloten om een hotel te zoeken omdat Duren een redelijk grote plaats is en de volgende plaats van enige omvang weer 40Km verder was. Het eerste hotel zat vol, de receptionise van dit hotel ging alle overige hotels bellen maar deze zaten ook allemaal vol, verder op de route dan zei ik niet wanhopig maar deze zat ook vol. Wat was er aan de hand het CHU hield ergens in de buurt een congres. Uiteindelijk heb ik een appartement in Duren kunnen vinden, het enige nadeel is dat het hier erg warm is en veraf van het centrum ligt.

1. Eugène Eyssen:
    22 juli 2017
    Tweede etappe met wat te verwachten voor- en nadelen. Toch weer lekker opgeschoten:eerst 130 km en vandaag
    100 km en je zegt dat er nu 177 km gereden is. Morgen is er wat frisser weer.
    Slaap maar weer lekker en gezond weer op. Lekker verder.
  2. Margareth:
    22 juli 2017
    Hey Arnold, zet 'm op! Wij gaan morgen ook naar Duitsland, naar Freiamt. De weersvoorspelling is niet al te best. Hopen dat het meevalt, dan hebben we er allemaal plezier van..:) Een goede reis verder!!
  3. Irma en Tony:
    Hoi hoi,
    Slaap lekker. Koud zal je het dus niet hebben.
    Fijne dag morgen.
  4. Peter en Astrid:
    23 juli 2017
    Goedemorgen broer, lekker geslapen? Mooie foto's! Zet 'm op, je bent r bijna, -)) X
  5. Tiny Eijssen:
    Arnold, een leuke aanmoediging
    Pelgrim, ga, ga door, blijf zoeken, vervolg je tocht, laat niets je ontmoedigen.
    Vang het licht van de zon, de druppels van de regen en het stof in je kleren
    Maar pelgrim houd vol. HET LUKT.
  6. Henriette en jacques:
    23 juli 2017
    Succes leuk om je te volgen