Het begin

21 juli 2017 - Venlo, Nederland

Vandaag is de tocht naar Rome toch echt begonnen, in 2014 waren er een aantal valse starts. Het eerste gedeelte van Amsterdam naar Amersfoort heb in de zomer van 2014 nog met Evelien gefietst. Het geedeelte wat ik vandaag gefietst heb had ik al in 2014 gefietst tijdens een trip naar Zuid Limburg conclusie dit gedeelte had ik dus ook met de trein kunnen doen. Gisterenavond heb ik uitgebreid afscheid genomen van Eva en Tom en overige familieleden. Vervolgens ben ik naar Scherpenzeel gegaan waar ik de nacht bij Cora heb doorgebracht en vanochtend een goed ontbijt kreeg om daarna te kunnen vertrekken. Onderweg geen problemen gehad zodat ik om 17:30 na 130 kilometer in Venlo aankwam en al snel een hotel vond waar ik kon overnachten. De te weinige trainings uren voel ik nu wel in de benen dus heb besloten om op tijd naar bed te gaan. Tot morgen

1. Paul:
    21 juli 2017
    130 km voor de eerste etappe. Toe maar!
  2. Eugène Eyssen:
    Leuke en interessante verslaggeving
    Goed je energie verdelen en telkens met frisse moed verder. Daarin veel succes .
  3. Eugène Eyssen:
    21 juli 2017
    Leuke en interessante verslaggeving.
    Goed je energie verdelen en telkens weer met frisse moed verder. Succes en veel.l plezier
  4. Irma en Tony:
    Hey Arnold,
    Het begin is er!
    Leuk om je te kunnen volgen.
  5. Linda en Harry:
    23 juli 2017
    Dag Arnold, leuk om je te volgen! Zo te lezen vliegen de kilometers voorbij. Een goed begin van je tocht en zo komt Rome al een beetje in zicht .
    Heel veel succes !!
  6. Ina veldhuizen:
    24 juli 2017
    Fijn dat er weer volop koffie en gebak is . Daar ging het toch om? Maar bramen kunnen ook lekker zijn !!! Fiets ze!