Wateroverlast

25 juli 2017 - Neuenstadt am Kocher, Duitsland

Na het opstaan had ik weer zin om een stukje te fietsen waarschijnlijk een gevolg van de verplichte vrije dag van gisteren. Het was droog maar daar was ook alles mee gezegd. Het leek een natte herfstdag te worden. Het begon rond 10 een beetje te miezeren maar na een uur was dat voorbij en begon het hard te regenen dit is nog steeds zo terwijl het halfzes is. Uiteindelijk toch nog honderd kilometer gefietst maar kwam wel zeiknat in het hotel aan en maar hopen dat morgen alles weer droog is en de zon terug is van een vrije dag. Dit hotel gaf weer een leuke flasback van een paar jaar geleden, ik loop het de receptie binnen en daar is het donker en denk doe de deur dicht wat er is niemand. Terwijl ik de deur dicht doe hoor ik iets grommen en denk daar ligt een grote hond. De deur is dicht en hoor ik iemand praten dat was de eigenaar. Hij had nog wel een kamer en betalen het liefts in bar geld. Zonder ontbijt kreeg je korting haha. Gezien de status van het geheel kwam mij dat weer goed uit.  De route voer vandaag langs de Neckar en het laatste stuk door een tuin- en akkerbouw gebied.

1. Jeanette:
    25 juli 2017
    Jammer dat het weer zo'n natte dag is geworden. Eigenlijk kan het nu toch alleen maar beter worden. Hou de moed er in
  2. Irma en Tony:
    Stoer zeg dat je op de pedalen bent gebleven.
    Petje af.
    Jeanette heeft wel gelijk: erger kan het niet meer worden......
  3. Arineke:
    25 juli 2017
    Klinkt allemaal erg nat. Ik hoop dat het morgen mooier is, en anders hoop ik dat de reisorganisatie besluit dat je weer met de trein mag