Warme Route

2 augustus 2017 - Verona, Italië

De afgelopen 2 dagen kunnen kort samengevat worden de routes waren erg eenzijdig. Het fietspad waar je op fietst moet je je voorstellen als een soort spoorlijn met links van je een hekwerk en rechtst ook.  Daarnaast loopt er en nog een nationale autoroute en een kanaal.  Afhankelijk van de breedte van het dal kom je veel wijnranken tegen. Zo af en toe moet ik links dan weer rechts van het kanaal fietsen dit is om verscheidenheid in de route in te bouwen. Soms heeft het fietspad zelfs een door getrokken streep het lijkt wel een soort snelweg het enige wat je dan mist is station waar je koffie kunt gaan drinken en de banden spanning kunt controleren. Nu is het weer nat op een andere manier want met temperaturen van rond 40 graden, ga je tijdens het fietsen weer transpireren, zo heeft een mens altijd wat te klagen!

1. Eugène Eyssen:
    3 augustus 2017
    Arnold, je hebt op je reis wel de zeer uitersten in het weer getroffen.
    Niet een buitje op een dag maar dagen regen.
    Dan nu strak blauw, dus zon op je bolletje en heet. Zullen we zeggen dat het weer de tocht echt wel zwaarder maakt en de omgeving wat saaier.
    Toch wel mooie natuurfoto's! Pleinen in de zon zien er niet uitnodigend uit.
    Wij hebben hier de hele tijd gewoon licht wisselvallig weer, best wel lekker maar sommigen treffen het niet en klagen ook wel wat.
    Je gaat er nog een week een fraai stuk aan bouwen: een stuk waarin je nog een aantal mooie ritten op de fiets kunt maken, maar ook veel leuke en mooie foto's maakt, voldoende pauzes neemt om er nog zoveel mogelijk van te genieten. En daar gaat het om!!!!
    Veel succes en plezier in je avontuur.

We hebben hier de hele tijd gewoon weer en dat maakt allemaal iets makkelijker.
  2. Margareth:
    3 augustus 2017
    Ja, ja de slogan: hoe heter hoe beter, gaat niet altijd op! Ik miste de taartjes al op de familie app, maar nu snap ik het! Houd vol broertje want in Rome is het nog heter! Gelukkig zijn er heel veel fonteinen......