Het laatste hotel

8 augustus 2017 - Vetralla, Italië

Tot op heden ging het altijd vrij makkelijk een hotel vinden en vervolgens ook te krijgen, maar vandaag was het anders Vanochtend vertrokken waar ik gisteren geëindigd was. Het begon met stukje dalen en vervolgens weer klimmen. Ik werd ingehaald door een Italiaanse vracht auto, in het eerst volgende dorpje na een redelijke klim moest ik toch even pauzeren. De vrachtwagen die mij eerder inhaalde werd nu uitgeladen een van de medewerkers herkende mij en begon direct een heel verhaal te vertellen. Waarover het ging geen idee totdat ik wat zei pas toen begreep hij dat ik geen Italiaan was. De gehele route verliep voorspoedig. Aan het eind van de dag toch maar eens een hotel zoeken, in het voorlaatste Dooren waren er 2 en in het laatste een. Het laatste kwam mij in de planning het beste uit en bovendien het lag aan de route. Voor dat ik het in de gaten had was ik dorp alweer uit en geen hotel gezien, inderdaad ik was er voorbij gereden maar ook niet geheel onlogisch want het was dicht. Op booking.com werden er diverse B &B te vinden. De eerste was niet thuis en de laatste wilde niet opendoen.na een zoektocht van 20 km uiteindelijk toch een hotel gevonden. Bij ons een nacht onder een brug moeten slapen

1. Ina veldhuizen:
    8 augustus 2017
    Hopelijk een goed hotel in Rome . Met een slaap maatje !! Geniet !
  2. Jeanette:
    8 augustus 2017
    Weer een goed verhaal voor ons! Voor jou lekker dat je er bijna bent, de laatste nachten zijn gelukkig al geboekt. Ik ga je vehalen missen. Het was leuk om je zo te kunnen volgen op je reis. Geniet van de laatste kilometers!
  3. Eugène Eyssen:
    8 augustus 2017
    Ja Arnold, maak een mooi sluitstuk aan je tocht naar Rome.
    Na een spannende eind-rit een hartelijk ontvangst in Rome.
    Geniet er vandaag nog eens extra van.
    Veel mooie plaatjes met foto's, leuke zitjes met gebak.
    Hup. Succes.
  4. Henriette en jacques: