Einde reis op Vaticaansplein

9 augustus 2017 - Roma, Italië

Dinsdagochten wordt ik al vroeg wakker om me voor te bereiden voor de laatste ettappe, In het hotel sliepen ook nog 6 Duitsers die van Munchen naar Rome aan het fietsen waren maar alleen een ander route. Om zeven uur konden we gaan ontbijten de keuze was niet reuze of iets voor verpakt of cake, waarop een van de Duisters vraagt of er ook sahne is, maar itialanen hebben dan weinig humor. Een kopje thee wilde hij nog wel zetten. Om half acht vetrokken voor de laatste 95 km toch weet ik daar weer meer van 100 km van het maken want tijdens het dalen mis je altijd wel ergens een afslag en dat was gisteren 3 keer. Het weer was zoals altijd in Italie goed en naarmate je verder in het zuiden komt wordt het afvali in de berm, als het teveel wordt steek je het gewoon in de fik. Om 15:30 kwam ik aan op het St Pietersplein en stond er geen fanfare orkest mij op te wachten, gemiste kans dacht ik. Het was een mooie fiets tocht en wil iederen hartelijk dank voor de support die ik onderweg heb mogen krijgen.

1. Pieter en Marja:
    9 augustus 2017
    Ontzettend leuk al je verhalen te lezen van je belevenissen onderweg! We gaan het missen. Wat zul jij een herinneringen meenemen! Geniet nog een paar dagen van het mooie Rome met Cora. Tot gauw!
  2. Paul:
    9 augustus 2017
    De gladiolen moeten we dan maar in Nederland gaan uitreiken volgende week. Prachtige prestatie. Krijgen we van de overige dagen ook nog verslag :-)
  3. Dorine:
    9 augustus 2017
    Geweldige prestatie, Arnold! En die gladiolen houd je inderdaad tegoed!
    Het was leuk om je verhalen te lezen. Nu lekker met de benen omhoog en genieten van het mooie weer, de lekkere pasta's en de heerlijke wijn. Fijne dagen in Rome!
  4. Eugène Eyssen:
    Arnold, petje af.
    Een pittige fietstocht met een triomfale intocht in Rome.
    Een zalig gevoel met voldoening : trompet- en bazuingeschal!
    Biertje !!!!!!
  5. Karin de Gee:
    10 augustus 2017
    Leuk om je ervaringen te lezen en nu lekker genieten samen!!! Veel plezier.